آیا با فیلر لب و هزینه فیلر لب آشنایی دارید؟
نوشته شده توسط : شکری

طبیعی است، لب‌ها مانند هر ناحیه دیگری از بدن، با گذشت سالها، حجم و کانتور خود را از دست می‌دهند و در لبخند و عزت نفس افراد اختلال ایجاد می‌کنند. اما امروزه، امکان تغییر شکل آن‌ها با استفاده از پرکننده‌های لب وجود دارد. استفاده از فیلر لب، روشی ساده و کم تهاجمی محسوب شده که برای انجام این روش توصیه می‌شود که بیمار بالای ۱۸ سال سن داشته و واقعا به فیلر لب نیاز داشته باشد.

فیلر لب و بینی چیست؟

فیلر لب و بینی، روشی است که امروزه برای بهبود ظاهر و جوان سازی صورت مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش، فیلر ها به عنوان یک ماده غیر قابل جذب توسط به عنوان جایگزین طبیعی برای بافت بدن استفاده می شوند. با تزریق فیلر به ناحیه لب و بینی، می توان ظاهر صورت را بهبود بخشید و به جوان سازی پوست کمک کرد.

اگرچه فیلر بینی و لب به طور گسترده ای در صنعت زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد، اما هنوز بسیاری از افراد اطلاعات کافی در مورد این روش را ندارند. در اینجا، هرچیزی که باید در مورد فیلر لب و بینی بدانید، مورد بررسی قرار داده ایم.

ماندگاری فیلر لب چقدر است؟

فیلر لب می‌تواند به طور متوسط ​​یک سال و نیم ماندگاری داشته باشد. اما به طور کلی دوام فیلر لب به مواد مورد استفاده بستگی دارد. همچنین، فیلر لب را می‌توان برای چندین منظور انجام داد. بنابراین، نتیجه به هدف بیمار بستگی دارد و ممکن است شامل لب‌های پرتر، هماهنگی بهتر صورت و آبرسانی لب باشد. البته باید هزینه فیلر لب را نیز باید درنظر بگیرید.

نکاتی که باید قبل از تزریق در نظر بگیرید

انتخاب پزشک

برای انجام فیلر لب و بینی، حتماً باید به یک پزشک ماهر و کلینیک زیبایی خوب و با تجربه مراجعه کنید. پزشکان ماهر می توانند تزریق فیلر را به دقت انجام دهند و از روش صحیحی برای بهبود ظاهر لب و بینی استفاده کنند.

مواد استفاده شده

اگرچه فیلر لب و بینی به شدت برای زیبایی موثر است، اما باید به دقت بررسی شود که از چه ماده ای برای تزریق فیلر استفاده می شود. هیدروکسی آپاتیت کلسیم و پلی لاکتیک دو نوع موادی هستند که معمولاً در فیلر لب و بینی استفاده می شوند. به طور کلی نوع ژل استفاده شده تاثیر بسزایی در هزینه فیلر بینی خواهد گذاشت.

عوارض جانبی

تزریق فیلر به لب و بینی ممکن است باعث تورم، خارش، درد و کبودی شود. در صورتی که این عوارض فیلر بینی در مدت زمان طولانی ادامه داشته باشند، باید به پزشک مراجعه کنید.

نتایج

نتایج فیلر لب و بینی معمولاً در عرض چند هفته به طور کامل قابل مشاهده هستند.شما با رعایت مراقبت های بعد از فیلر بینی می توانید بهترین نتیجه را دریافت کنید. همچنین، باید به دقت بررسی شود که نتایج فیلر به اندازه کافی طبیعی و جذاب هستند و با نوع صورت شما هماهنگ هستند یا خیر. اگر شما از تزریق فیلر بینی خود راضی نباشید می توانید به دنبال تخلیه فیلر بینی بروید.

منبع: https://www.drmattab.ir/





:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: